Medewerkers & planning

Correct plannen en uren juist aanrekenen

Wat zijn de belangrijkste activa van jouw bedrijf? Juist, de uren die jij én je medewerkers presteren voor je klanten. Met Ribbit heb je allereerst een handige planningstool om de inzet van jezelf en je medewerkers voor de toekomst vast te leggen en te koppelen aan een klant of project. De overzichtelijke agenda toont je visueel de beschikbare ruimte voor bijkomende prestaties. Naast planningsmogelijkheden bevat Ribbit alle functies om snel en eenvoudig je uurprestaties bij te houden én te verbinden met een klant of project. Vervolgens stel je eenvoudig een correct en helder factuur op met alle geleverde prestaties netjes gebundeld.

  • Ook telefoontjes of andere contactmomenten met je klanten kan je perfect registeren.
  • Het dashboard bevat een handige ‘start’ en ‘stop’-knop om live de prestaties voor een klant te tracken.
  • Je registreert eenvoudig al je medewerkers in Ribbit. Wil je dat een specifieke medewerker alleen zijn tijdsregistraties uitvoert én koppelt aan een project? Dat kan perfect! Mag een medewerker ook de financiële informatie van je bedrijf raadplegen? Jij stelt eenvoudig voor elke medewerker de individuele rechten in.